dimarts, 12 de juliol de 2011

From father to son....The lights go down on red hill town...

El vídeo mai vist. Quan vaig comprar el llibre sobre la pel.lícula Rattle and Hum, recordo que al final hi havia una pàgina amb la videografia d'U2 i sortia un vídeo que jo no havia vist mai. Red hill mining town, dirigit per Neil Jordan sortia a la llista i jo ni el coneixia. Per aquella època no existia interntet i la informació era escassa així que no li vaig donar més voltes i vaig pensar que simplement no l'havia vist al seu moment quan el van donar per la televisió.

Més endavant vaig descobrir que aquest vídeo no va veure mai la llum per raons desconegudes i que per alguna raó tampoc la cançó va ser single, i amb internet vaig poder veure unes fotos del rodatge.


Fotos de www.atu2.com

Finalment, a l'any 2007 amb la re-masterització de The Joshua Tree per al seu vintè aniversari, U2, va publicar el vídeo que inexplicablement no havien publicat l'any 1987.

Us deixo el vídeo per a que el pugueu veure els pocs que encara no l'hagueu vist.